Online marketing

Online marketing skaber _ til din virksomhed

Der er ingen quick-fix og genveje i online marketing – det er hårdt arbejde. Men kender du de små trick og engagerer du dine følger,
så er vejen pludselig meget kortere.

2,9 millioner danskere er på facebook – 93% af de danskere som har internet adgang, har handlet på nettet, og nethandlen stiger med over 12% om året.

ALTSÅ nethandel er kommet for at blive,
og danskerne er vilde med det.

Er din virksomhed ikke på nettet – går du glip af omsætning hver dag.
Er du på nettet – men ikke synlig, så kan du ligeså godt lade vær med at være der – du spilder din tid.
Websy kan hjælpe dig med en professionel løsning, som gør dig synlig og generer omsætning.

I Websy hjælper jeg med alle former for online markedsføring

Sociale Medier

Alle brancher kan sælge på sociale medier – og selv mikrobudgetter gør en forskel her.
67% af danskerne er på Fabebook – 32% er der flere gange dagligt.
Med Facebook kan du ramme lige præcis den målgruppe som passer til dit produkt – uanset om det er lokalt eller internationalt – til familiefaren eller fitnessguruen.
Du bestemmer selv dit annoncebudget, og for ganske få midler kan du komme langt.
Websy laver opslag der bliver set og som konverterer til salg.

Websites

I websy hjælper jeg med alt fra indledende design af websites til færdig opbygning og udgivelse.

Herunder har du mulighed for, at besøge et par de websites jeg har designet og sat i drift.

Grafisk design

I Websy løser jeg mange forskellige grafiske opgaver. Det kan kan være alt fra design af nyt logo til din virksomhed, til produktkatalog eller bare et nyt visitkort.

Spørgsmål jeg ofte får...

Det kommer an på dit produkt, og hvor stort dit budget er – men mange af mine kunder er små og mellemstore virksomheder, og der er ingen tvivl om at jeg anbefaler:

1). FB annoncering – fordi de kommer rigtig langt på et lille budget. 
Ved FB annoncering henvender du dig til kunden (Kunden skal ikke selv have et behov og derefter finde dig på fx Google).
Eksempel: Hvor tit har du ikke stået og lavet aftensmad – uden at vide, at du om 10 minutter på FB køber en ny skjorte, fordi du lige så en annonce ??

2). Nyhedsbreve – de er gratis op til 2000 læsere – så du investerer kun din egen tid i dem, og de lander hos dine læsere/følgere lige midt i aftenkaffen, hvor de har tid til at se på dine produkter.

3). Optimering af dit website. Dit website skal altid fremstå opdateret og indbydende og uden rod/forstyrrelser. Betragt det som dit “butiksvindue”. Et godt design der er tilpasset målgruppen konvertere ordre – og jeg har kunder hvor ændringer af design har givet dem 30% flere konverteringer. 

Nej, absolut ikke. Det vil ofte være langt bedre for dig, at fokusere dine kræfter på èn eller to platforme, hvor du shiner – end på 4 sider, som du ikke har tid til at vedligeholde.
Vælg én til to platforme ud som passer bedst til din forretning.

SEO kan være fantastisk, hvis du har tid/råd til at investerer i det. Er du en lille virksomhed vil jeg anbefale dig FB annoncering, nyhedsbreve og optimering af dit website inden du bruger tid/ressourcer på SEO.
Hvorfor? Fordi med SEO er det altid optil Google, at vurderer, hvor interessant din forretning er – og kunden skal selv finde ud at han/hun har et behov inden de starter en søgning. Du kan med andre ord ikke lave et push-salg.

Nej, men det er en annonceringsform, hvor du ikke har mange muligheder for styrer eller evaluerer på hvem, der har set din annoncer og om din annonce er blevet set.

Annoncering i lokale aviser og tilsvarende kan stadig være en fin måde, at være synlig i et lokal samfund. Men set fra et markedsføringsmæssigt synspunkt er det desværre meget lidt effektivt.

Ofte er avisannoncering ret dyrt set i forhold til fx Instagram og FB.

Digital marketing er hårdt arbejde, og der er ingen genveje – MEN når du har lært det og ved hvad du skal skrive for, at fange FB´s algoritme og dine kunders opmærksomhed, så er du meget bedre stillet og dine opslag vil konvertere ordre.

Mit bedste råd er at være grundig – give en seriøs god kundeservice – indsamle anbefalinger – annoncer ud til din målgruppe/r og hjælpe din kunder med at tage valget i købssituationen fx ved at:

  • linke direkte til en varer
  • besvarer alle spørgsmål, så ikke kunden springer fra
  • have lækre og indbydende billeder
  • content marketing/storytelling, der sælger varen….